Designed & Powered by Medialife and Ata Bilişim

Delmona ürünleri tamamen doğal malzeme kullanılarak hiçbir katkı maddesi barındırmadan üretilmektedir.
Delmona Global Trading Ltd., ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi'ni geliştirerek, her konuda olduğu gibi sektöründe öncülüğünü üstlendiği "Kalite" anlayışında önemli bir adım daha atarken, ISO 22000-2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi, Global Group UK tarafından belgelendirilmiştir.

Delmona Global Trading Ltd., ürün ve hizmetlerini uluslararası gıda üretimi ve kalite yönetimi standardlarında,   sizin koşulsuz güvenliğinizi sürekli kılmak için sağlıklı ortamda sunmayı hedef olarak belirlemiştir.

"Siz güvendesiniz, bizim içimiz rahat"

Kalite ve ISO 22000 Politikamız
  • Delmona - öncelikli amacı müşteri memnuniyetini sağlamaktır.
  • Gıda Güvenliğini her zaman ön planda tutarak, Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın sağlığını kaliteli üretimle güvence altına almak,
  • Başta üst yönetim olmak üzere tüm çalışanları ile birlikte benimsediği ve görev edindiği Toplam Gıda Güvenliği Yönetimi anlayışını, tedarikçileri ve hizmet aldığı diğer kuruluşlarıyla paylaşma bilincini taşımaktadır.
  • Sağlıklı hayatın gereği olan doğal ve sağlıklı beslenmeyi şirket politikası olarak benimsemek ve benimsetmekir.
  • Çalışanlarına vereceği sürekli eğitim ile bireysel katkıları artırarak, tüketicilerinin beklentileri ve istekleri doğrultusunda sürekli değişime inanan bir anlayışla ürün grubunu geliştirmek ve yeri ürünlerin uygulayıcısı olarak iç ve dış pazarında lider olmayı hedeflemiştir.
  • Temizlik ve hijyen kurallarına uymak ve uygulamak,
  • Eğitim ve sürekli gelişimi kendine ilke edinmiş Yönetimiyle alanında en iyi olmak,
  • Hammaddeden sevkiyata kadar olan her aşamada kaliteyi ön planda tutmak.
  • Önce insan sağlığı, iş güvenliği ve yasal gerekliliklere uyum,
  • Müşterilerimizle karşılıklı olarak belirleyeceğimiz koşullarda belirlenen kalitede üretim ve hizmet sunmak,
  • ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği şartlarına uygun üretim ve hizmetler sunarak sağlık ve hijyen kurallarından asla taviz vermemek,
  • Ürün çeşidini ve kalitesini müşteri beklentileri doğrultusunda yönlendirmek.


TR | ENG | AR